Beetje 28 nog - Reisverslag uit Flavignac, Frankrijk van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Beetje 28 nog - Reisverslag uit Flavignac, Frankrijk van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Beetje 28 nog

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

25 April 2015 | Frankrijk, Flavignac

'T wordt druk in 't kotje. Ad, de huisarts in ruste, komt net aangestrompeld. Ik sta hier buiten te internetten, dus zie hem aankomen. Hij doet geen stap meer.
Ik wijs hem de overnachtingsplek. Hij gaat douchen. En we gaan een extra matras proberen te regelen.

Dat is even wat anders dan een kamertje voor mezelf en lekker lezen. Dat wordt weer Engels/Frans/Nederlands praten en een dampige nacht met z'n vijven, de natte was en de stinkschoenen. Goeie voorbereiding voor morgen.

Ik hoor trouwens net dat een extra matras niet mogelijk is. Nou ga ik toch niet ook nog m'n eenpersoonsbedje moeten delen he....

  • 25 April 2015 - 19:23

    Anita:

    nee, Jeannette, je gaat geen bedje delen, dat moet iemand anders maar doen. ;-)

  • 25 April 2015 - 19:52

    Lia Den Ouden:

    Anita heeft gelijk,jij hebt ook je rust nodig. Hij moet maar bij iemand anders in bed kruipen. Welterusten voor straks.xxx

  • 25 April 2015 - 20:27

    Bob En Le:

    Hoi Net,
    Vanochtend zeiden wij al tegen elkaar: ze is nu al een maand onderweg. Elke dag lezen we je verhalen en we weten zeker dat je de eindstreep gaat halen. Het gaat inmiddels beter met mijn vader al is zijn gezondheid nog heel broos. Maar hij begint weer interesse in andere dingen te krijgen en hij heeft al een paar keer naar je gevraagd. Ook moeders vindt het super knap wat je allemaal doet. Ik zal Bob vragen de link naar jouw pagina op hun tablet te zetten, kunnen ze je ook volgen.

    We zijn hartstikke trots op je. Bob herkent veel van de omgeving waar je bent geweest omdat hij vroeger veel fietsvakanties heeft gedaan, dus dat is extra leuk. Succes weer voor de komende dagen, je bent in onze gedachten.

    Gr. Bob en Le

  • 27 April 2015 - 11:17

    Rie Koeman:

    Hallo Jeannette,

    Van Ella en Victor gehoord dat ik jou ook kan volgen.
    Ga ik zeker doen. Maar ik zou ook niet met een vreemde
    in bed kruipen. Ben je mal, niet doen hoor!
    Heb je nog geen pijnlijke voeten van het lopen?
    Goede reis verder en wij zullen wel koningsdag
    vieren vandaag.

    Hart, gr. tante Rie en oom Jo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Flavignac

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 33344

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: