Dag 39 en 40 - Reisverslag uit Roquefort, Frankrijk van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Dag 39 en 40 - Reisverslag uit Roquefort, Frankrijk van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Dag 39 en 40

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

07 Mei 2015 | Frankrijk, Roquefort

Hoi, alleen even om te zeggen alles oké. Maar weer geen internet (nu even op kosten van Frderique, de hospitalier). Dus ik hoop morgen meer. Groetjes

  • 07 Mei 2015 - 21:16

    Mariella:

    Ik miste je mooie verslagen al. Kijk er elke dag naar uit. Ik geniet van je verhalen en leef met je mee. Lieve groetjes van Mariella

  • 07 Mei 2015 - 21:47

    Ella:

    ha Net,
    Elke dag kijk ik uit naar je verslag, volgens mij is je sterrenbeeld leeuw! een echte vechter om de eindstreep te halen! Afzien en genieten. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Roquefort

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 33345

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: