Dag 49 - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Dag 49 - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Dag 49

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

16 Mei 2015 | Spanje, Pamplona

Hoi, ik ben nu in Cizur Menor, een klein plaatsje na Pamplona. In de stad zelf waren Baskische feesten aan de gang, leuk om te zien.
De stad wat verkend, een lekker geurzakje gekocht voor in m'n rugzak en bijtijds vertrokken. Ook omdat het toch behoorlijk koud is, vooral aan de blote benen.
In de auberge stroomt het helemaal vol, jong, oud, man, vrouw, alle natinaliteiiten. De wijn en zoutjes op tafel en het is gezellig in ons groepje. Ik heb een Engels boek te leen van iemand "how to be alone", van een Maltezer die nog geen moment alleen is geweest. Ik geef wat tips. Straks uit eten met z'n allen en morgen ga ik alleen op stap. Flink kilometers maken.
Hoe eerder in Santiago, hoe eerder ik Ben daar zie. En dat vind ik wel een heel aangenaam vooruitzicht.
Lieve groet weer

  • 17 Mei 2015 - 11:24

    Lia Den Ouden:

    Gelukkig je weet waar je voor loopt. Wat een beproeving. Lieve Jeannette,heb vandaag een goede dag. Liefs van mij xxx Toy toy toy

  • 17 Mei 2015 - 13:19

    Danièle:

    Wat goed je bent al in Spanje. Wat een indrukwekkende tocht die je aan het maken bent. leuk om te lezen. liefs danèle

  • 17 Mei 2015 - 18:19

    Anita:

    We zitten in Baskenland. Je bent al voorbij San Sebastiaan.Zagen gisteren een pad met de pelgrimsschelp erop. Zagen ook veel lopers met zware rugzakken met de schelp eraan bungelen. Stiekem hoopte ik dat we je heel heel misschien toevallig tegen zouden komen. Niet dus, jammer. Je gaat als een speer!! Goed, joh!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pamplona

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 33318

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: