Dag 72 - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Dag 72 - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Dag 72

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

08 Juni 2015 | Spanje, Portomarín

Zo, deze nacht zit er ook weer op. De ruimte die ik eerst voor mezelf had, moest ik nu delen met nog tien Spanjaarden. Snurkend, scheten latend, in de slaap zuiggeluiden (?), en m'n enorme buurman aan een zuurstofapparaat.
In m'n eigen "comfortzone" toch best goed geslapen. En nu om zes uur aan een goed ontbijt.

Ik heb wel bewondering voor de vele toch wel stevige, soms enorm dikke mensen, die toch de camino lopen. Je ziet ze zwoegen met al die extra kilo's en in die kleine stapelbedden kruipen. En ook de kleine douches vaak zal niet makkelijk zijn. Kom je met je lijf overal tegenaan, wat ik juist zo veel mogelijk probeer te vermijden.

Het is nog een beetje donker en lekker koel. Stappen maar.

  • 08 Juni 2015 - 06:41

    John:

    wat moet dat heerlijk zijn, in je eentje zo vroeg, en... na zo'n druk kabalig nachtje.
    Loop ze. Ik zal de bruinvissen op de Schelde ( gisteren waren er nog al wat) de groeten doen.
    John

  • 08 Juni 2015 - 08:30

    Mariella :

    Ik wens jou weer een fijne wandelwagen toe. Geniet ze vandaag weer.

  • 08 Juni 2015 - 09:11

    Astrid:

    Het laatste stuk van je lange lange tocht. Volgens de kaart zit je zelfs in Brazilië. De site pakt Feirrera ipv Ferreiros waar jij zit. Nu is het voor ons thuis niet te volgen op de kaart.
    Ik hoop dat de temperatuur iets zakt naar meer aangenaam niveau om te lopen.

    Geniet er nog van, voor je het weet is het voorbij :-)
    Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portomarín

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 33343

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: