Stukje 61 - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Stukje 61 - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Stukje 61

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

28 Mei 2015 | Spanje, El Burgo Ranero

Weet je wie ik nou toch heb ontmoet....Jackson Malloney. Klinkt toch echt als een bekende filmster.
Maar hij zat gewoon op hetzelfde terras als ik, en hij vroeg om een stukje samen te lopen. We waren nl. aan de praat geraakt en hij wilde nog wel even door.
Hij is 21, student Engelse literatuur en, ja hij ook, een beetje zoekende naar wat hij nou werkelijk graag wil met z'n leven.
Hij is jonger dan mijn jongste kind, en we hadden een gesprek met veel herkenning hoe we in elkaar zitten. Nogal denkers, serieus, beetje einzelgängers. Alleen heeft hij moeite zichzelf te accepteren zoals ie is. Ik vertel over mijn kinderen, en dat ze behoorlijk "down to earth" zijn. Hij zou dat ook graag meer willen.
Misschien praten mijn kinderen ook wel op deze manier met totaal vreemden. In elk geval niet met mij.

Ik kreeg in de auberge, die gelukkig net nog twee bedden had, een gedichtje van hem. Net gemaakt.
Sit, be patient
Wait for the cup in front of you
to be filled
If you are too busy
searching for water
You might be gone
when the rain falls.

31 km gelopen, ik had het vanmorgen niet verwacht. Morgen 32, en dan zit ik negen km voor Leon.
Foto's opladen lukt niet goed. Dan maar wat minder.
Groetjes, net

  • 28 Mei 2015 - 21:44

    Lia Den Ouden:

    Netje Netje toch,wat kom je toch aardige mensen tegen.Met nog meer levenswijsheid dan je al had.
    Herboren?Doet het je goed? Hier gaat het leven stilletjes door,de gewone dingen.Wanneer jij terug bent zit in in Zweden denk ik,maar ik blijf je volgen.
    Liefs, Lia xxx

  • 29 Mei 2015 - 05:30

    Christel:

    Hi Jeannette,

    Twee weken geleden, tijdens mijn nachtdiensten, begonnen met terug lezen. Hier kreeg ik alleen maar te horen hoe leuk je schrijft en dat je echt mee kan leven. Vandaag de laatste 10 dagen tot nu toe gelezen en ik ben het eens met iedereen die mij zei dat het leuk is om te lezen.
    Wat een belevenis! Wat een avontuur! En wat bijzonder wat je allemaal mee maakt! Je mag trots op jezelf zijn.

    Groetjes, je collega Christel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, El Burgo Ranero

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 33354

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: