Vrijdag dag 76 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Vrijdag dag 76 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Vrijdag dag 76

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

12 Juni 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Ik ben er!!! En nu ben ik toch best trots. Want toen ik van huis ging met Ben, en in de regen naar hem zwaaide in Reims, toen leek het toch heel ver. En nu ben ik er gewoon.
Kan wel janken. En dat doe ik ook een beetje.
En dan ga ik zo warme kleren aantrekken en dankjewel zeggen in de dienst in de kathedraal.
Adios,
allemaal bedankt voor het meelezen, meeleven, de lieve berichtjes en mentale steun.
Ik ga nu stoppen met de blog en als ik over een week naar huis kom, ga ik jullie allemaal weer zien. Jullie weten ons te vinden in ons bosje, altijd welkom.
Een hele warme groet van mij.

  • 12 Juni 2015 - 12:02

    Dirk En Briëlle:

    Super goed! Petje af voor jou en ook voor Ben die in zijn uppie een klus heeft geklaard.
    Geniet van alles nog de komende week en we gaan elkaar snel zien.
    Liefs, Dirk en Briëlle
    Ps: kun je niet blijven bloggen?

  • 12 Juni 2015 - 13:13

    Lenie Maanicus:

    Van harte gefeliciteerd met je behaald succes! Je kunt het wegwuiven maar vind je zelf maar een hele Piet hoor! Ik weet hoe het voelt en het is de moeite waard om er even van te genieten.
    Hoop je een keer te ontmoeten in je bosje en de verhalen nog eens te horen.
    Veel groeten en een fijne week samen met je Ben.
    Lenie

  • 12 Juni 2015 - 14:03

    Astrid:

    Klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, enz.
    Gefeliciteerd! Zelfs hier in Nederland hangen ze de vlaggen voor je uit, met zelfs een rugzak erbij!

    Op je oude dag kan jij aan de zuster vertellen dat jij in 2015 helemaal naar Santiago hebt gelopen!
    " Ach, mevrouw, dat kan toch niet?!" Ja meisje, ik heb er 76 dagen over gedaan en ik zal het nooit vergeten. Dan recht je je rug weer en stapt trots verder, achter je rollator dan misschien.

    Astrid

  • 12 Juni 2015 - 14:14

    Mariella:


  • 12 Juni 2015 - 16:08

    Rien:

    Hulde! Petje af hoor! Rien

  • 12 Juni 2015 - 17:33

    Carla Van Meer:

    Lieve Jeannette,

    Wat zal ik schrijven op dit blad ?
    Hoera ik weet al wat !
    Ga welgemoed het leven door
    Dag Jeannette het allerbeste hoor !

    Uit mijn Poëzie , geschreven door een vriendinnetje in mei 1962.

    Lieve groeten van je collega Carla.

  • 12 Juni 2015 - 19:49

    Lia Den Ouden:

    Lieve Jeannette,hej hej uit Zweden. Geweldig wat een prestatie. Mijn bemoediging is beloond. Heb je het wierookvat al zien bengelen. Dat je dat mag meemaken. Nu genieten van Ben en alle goede herinneringen mee naar huis nemen. Je zult er wel de vruchten van gaan plukken.Heerlijk zoenen met Ben, en van mij ook een dikke kus xxx Groetjes van Jos en Ella en van mij.

  • 12 Juni 2015 - 19:54

    Dineke:

    Net als jij op jou ben ik ook trots op je hoor! Doel bereikt! Liefs...

  • 13 Juni 2015 - 07:00

    Anita:

    Lieve, lieve Jeannette, jij trots, maar wij ook. Trots op onze vriendin die dit in haar eentje maar gefixt heeft!!geniet nu van ben en zie je snel!!

  • 14 Juni 2015 - 20:52

    Robert:

    Hi Jeannette,

    I`am very happy for you ! keep going and have a lovely time :))

    all the best

  • 04 Juli 2015 - 17:15

    Tiny Van Houte:

    Van harte gefeliciteerd Jeannette met het behalen van de eindstreep naar Santiago de Compostella. Het is voor jou een enorme ervaring geweest. Het zou mij inspireren om het ook te doen als ik nog zo jong was als jij. Ben bang dat ik daar beter niet meer aan kan beginnen. Maar een grote "chapeau" voor jou.
    Succes met je terugkeer naar het "gewone leven".
    Lieve groeten van Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 33366

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: