Kleintje 74 - Reisverslag uit Salceda, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Kleintje 74 - Reisverslag uit Salceda, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Kleintje 74

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

10 Juni 2015 | Spanje, Salceda

Na een heerlijke dag lopen kom ik op het eind bijzonder weinig auberges tegen. En het was niet mijn bedoeling vandaag al aan te komen in Santiago.
Eindelijk in Salceda, na eerst nog doorgelopen vanwege een "completo", eentje die het laatste bed voor mij heeft. Verder is alles gereserveerd, moest niet mogen.

En ze hebben er een massagedouche, voor wat het voorstelt. Helemaal prima.

Vandaag heb ik Lia gesproken, die naar Zweden gaat. Mijn trouwe blogreageerder. Ik schrijf regelmatig iets terug aan mensen die reageren. Zo ook aan Lia, maar ze heeft nooit iets ontvangen. Misschien heeft niemand ooit iets ontvangen. Dan bij deze sorry, ik ben blij met de reacties en heb het geprobeerd. Zal niks belangrijks geweest zijn, maar bij deze voor alle reageerders, ik spreek jullie wel als ik thuis ben.

Adios, nog minder dan 30 km. Ben is bang dat ik te vroeg aankom. Misschien moet ik gaan kruipen...

  • 10 Juni 2015 - 19:56

    René B:

    Beste Jeannette,
    Na de 1e kennismaking in Le Chemin waar ik je zag in april, als vrijwilliger/tuinman, namen we na het ontbijt afscheid met het gedichtje. Beiden onze weg gaande en bij thuiskomst ben ik je gaan volgen en al de verhalen gelezen en genoten van je beschrijvingen. Ik wens je voor de laatste kilometers veel rust en ontspanning toe en een fijne hereniging met je dierbaren. Geniet van de ervaringen en de herinneringen, ze zullen je nog lang van nut kunnen zijn.
    Mocht je een kleine tussen rust willen om niet te vroeg aan te komen in Santiago overnacht dan als laatste in het complex van Monte de Gozo waarna je dan nog maar 5km hebt te gaan in alle rust.
    Adios Peregrina y Ultreïa.

  • 10 Juni 2015 - 21:56

    Lia Den Ouden:

    Morgen is het dus de dag,probeer een goede nacht te hebben. Kun je je liefhebbende Ben weer in je armen sluiten. Ik ben beretrots op je. En ik vertel het ook aan iedereen die het wil horen.
    Veel liefs en na de fijne week samen, een warm welkom thuis. Echte vrienden blijven vrienden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salceda

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 33367

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: