Dag 38 5 mei - Reisverslag uit Bazas, Frankrijk van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Dag 38 5 mei - Reisverslag uit Bazas, Frankrijk van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Dag 38 5 mei

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

05 Mei 2015 | Frankrijk, Bazas

Hoi, even een kortje voor ik de stad in ga. Alles is nu toch nog dicht, dus beter eerst even schrijven.

Na een heerlijke nacht in het kasteel, ik geloof op wel drie matrassen, zonder erwt, aan het ontbijt. Altijd stokbrood met confiture, veel meer is het niet.
Op weg naar Bazas. Koude wind, lekker. En maar tien km. Een mooie route langs een meer en bossen, zo groen en vol, het moet hier wel veel regenen. Gister zei ik dat ik in De Bourgogne zat, maar ik zie ook steeds la Gironde als gebied. Ik weet het niet goed.

Ik weet wel dat ik niet meer zo ver van de Pyrieneen af zit.

Vandaag ben ik alweer in een chateau, ik begin er aan te wennen. Chateau Sainte Vincent in Bazas. Kamer voor drie, waarschijnlijk met Dom en Fifi, maar nu nog alleen. Ik voel me een beetje grieperig, koud en last van keel/hoest. Het mag nog geen naam hebben, maar dat moet het ook niet gaan krijgen. Dus ik heb m'n fruit al op en kijk straks eens voor wat lekker warms te eten.
Verder geen nieuws. Maar je weet nooit als ik op onderzoek ga in de stad wat er weer gebeurt.....

Ps komt die mevrouw van het vorige kasteel weer pillen achteraan brengen. Ik geloof dat ik m'n rugzak maar 24 uur per dag op m'n rug moet houden en niet uitpakken....
(Echt, ik heb wel een verklaring hoor, met iedere dag alles uitstallen, gebruiken, wassen, reorganiseren, inpakken en dat alles steeds in een andere omgeving. Maar is dat alleen om mezelf gerust te stellen?)

  • 05 Mei 2015 - 15:33

    Rie Koeman:

    Hallo Jeannet,

    Sorry hoor. Ik was weer helemaal vergeten dat ik je volgen zou. M'n denkvermogen laat me
    de laatste tijd een beetje in de steek. Maar ik beloof dat ik van nu af aan het wél zal doen.
    Wat een belevingen allemaal voor je. Ik bewonder je moed om het einddoel te halen.
    Oom Jo heeft op het moment een trombose-been. Hij kan weinig lopen en heeft best
    veel pijn. Nu moet hij iedere dag spuiten en we hopen dat het vlug wat beter zal gaan.
    We wensen je verder een voorspoedige reis en hopen dat je het redt in je eentje.

    Groetjes en liefs van oom Jo en tante Rie.

  • 05 Mei 2015 - 18:35

    Briëlle:

    Hey Jeanette,
    Volgens mij zit je in de Bordeaux, de Bourgogne heb je allang gehad, ligt ook meer de andere kant op....Ik wilde je dit gisteren al zeggen maar kreeg het bericht niet verzonden.
    (pilletje extra?)
    Kruip lekker vroeg onder wol, kopje thee en een dagje rust zal je goed doen.
    Liefs, Briëlle

  • 05 Mei 2015 - 18:42

    Carla Van Meer:

    Hoi Jeannette,
    al zit het soms wat tegen, vandaag is het 5 mei !
    Voel je vrij, proef en ervaar je eigen vrijheid , wat een mooi geluk !
    Groetjes van collega Carla.

  • 05 Mei 2015 - 19:30

    Ella.koeman :

    Hee Niet ziek worden!
    Gisteren 4 mei zijn we naar de Dam geweest met vic en kids. Was indrukwekkend , vandaag 5 mei lekker relaxed thuis, van alles thuis en wat bij de buurtjes geklust. Morgen weer werken. Geniet van de natuur en alles wat daar bij hoort. Gelukkig ben je niet bang van honoen, ' k weet zeker dat vic het op een rennen hadden gezet met alle gevolgen van dien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bazas

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 33392

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: