Dag 52 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Dag 52 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Dag 52

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

19 Mei 2015 | Spanje, Logroño

Goedemorgen, ik heb net een pijnlijke voetmassage gehad van John (drukpunten en zo) maar ben nu helemaal ontspannen om lichtvoetig naar Logrono te lopen. John deed dat bij zijn vader toen hij ziek was, geleerd van een therapeut.

Gister een hele warme dag en 38 km gelopen naar Torres del Rio. Het laatste stuk met John en Mette, een Deense studente van 29. Ook na zeven weken lopen hakt zo'n afstand erin. Als mijn rugzak af is en mijn schoenen uit ben ik alle stevigheid kwijt en begint alles zeer te doen. Dus vannacht weer pijn in de voeten en dubbele dosis magnesium tegen de kramp. 's Avonds krampen zelfs de handen samen.

Maar na een goed pelgrimsmaal en een nacht rust ga ik mijn schoenen ophalen in Logrono. En misschien stuur ik ze gelijk weer naar huis, omdat ik denk dat de ouwe het nog wel houden. En dan begin ik liever niet op nieuwe. Ja, als je alles van tevoren kunt bedenken.....

  • 19 Mei 2015 - 08:41

    John:

    zo, nogal een pittige lange tocht voor in de bergen. Voorzichtig maar.
    John

  • 19 Mei 2015 - 10:10

    Lia:

    Ja, dan is het leven een stuk gemakkelijker. Dan had je zo'n reis misschien niet eens nodig om je gedachten te ordenen.Maar het toch mooi meegenomen zo'n ervaring. Ik wens jou een mooie dag vandaag en alle dagen die nog resten in je leven.
    Liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Logroño

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 33355

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: