Nog een stukje 66 - Reisverslag uit Acebo, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu Nog een stukje 66 - Reisverslag uit Acebo, Spanje van Jeannette Koeman - WaarBenJij.nu

Nog een stukje 66

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

02 Juni 2015 | Spanje, Acebo

Cruz de Ferro gezien en mijn ijzeren schelp hier weggelegd als symbool van het loslaten van dingen die moeilijk los te laten zijn. De plek op zich vind ik erg toeristisch, maar de betekenis geef je er toch meer zelf aan.

Verder heerlijk gelopen. Ook de afdaling gaat met meeverende knieen steeds beter. In Acebo volop keus uit auberges, ik neem een lekkere goedkope van 7 euro. Ik kom er allemaal bekenden tegen en uiteindelijk beland ik met vijf mannen aan tafel. Het is weer gezellig. Ik heb ze allemaal al eerder gezien, vergeet namen en wat ze allemaal hebben verteld, maar met wat wijn gaat het nergens over en eten we lekker. Straks weer allemaal gezellig op een slaapkamer, wie het hardst kan snurken.

Trusten.

  • 02 Juni 2015 - 21:35

    Mieke Van Der Heijden:

    Hoi Jeannette,

    Het gaat je goed mooie dame.
    Nu nog het laatste stuk maar wat fijn om zo met je mee te mogen wandelen met jou mooie woorden.
    Je bent regelmatig aanwezig in het hospice hoor. We praten er met elkaar over hoe het je vergaat en waar je bent. Iedereen is trots op je en voor mij ben je een kanjer.

    lieve groetjes Mieke

  • 02 Juni 2015 - 22:26

    Ella Koeman:

    Ha Net,

    Het is al laat op de avond en ik denk dat je inmiddels je partij al meesnurkt in "het Snukker Gemengd Koor" want je zult al wel het bed opgezocht hebben. Nog even en wij gaan ook want morgen wacht het -geboefte- weer.

    Net super om zo met je mee te kijken op je grote reis. De laatste eindjes, toch nog aardig wat kilometers, maar zo te lezen zijn de laatste loodjes niet zwaar. Knap hoe je dit doet.

    Geniet nog van de mooie, spannende en ontroerende momenten.

    Veel groeten en een dikke kus!

  • 02 Juni 2015 - 22:33

    Helga Vink:

    Hoi Jeannette,

    Leuk om jouw stukjes te mogen lezen.
    Wat een mooi avontuur.
    Een hele prestatie hoor!
    Onvergetelijk om op terug te kunnen kijken.

    Liefs Helga

  • 02 Juni 2015 - 22:37

    Lia Den Ouden:

    Lieve Jeannette,ook wij hebben het over jouw moedige daad gehad. Ik had vanavond nog een kerstdiner van DAT. Lekker optijd. Ze vinden het geweldig. Nel,Coby, Lianne en Wilma waren erbij.Ik ben er gestopt,maar dit had ik nog tegoed.
    En ik ben trots dat ik vriendin ben van zo'n krachtige vrouw xxxxx

  • 02 Juni 2015 - 23:16

    Astrid:

    Hoi Jeannette
    Fijn dat je voeten geen last meer geven. Dat is toch lastig genezen als je alle dagen loopt.
    Je moest eens weten hoe goed je je blog maakt. Door het lezen van jouw verhalen en het zien van je prachtige foto's voel ik de spanning en emotie in mij toenemen voor het naderende einde van JOUW quest. Alsof ik zelf mee loop.
    Het is fantastisch wat je kan en misschien wist je niet eens dat je het kon. Maar wij thuis duwen je natuurlijk ook elke dag een beetje voort naar Santiago. Super hoor!

    Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Acebo

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Dag 81 nawoordje

12 Juni 2015

Vrijdag dag 76

11 Juni 2015

Dag 75

10 Juni 2015

Kleintje 74

10 Juni 2015

Dag 74
Jeannette

Ik ben Jeannette, Zeeuws van geboorte, nu import Brabants. Ik ben 51 jaar, heb vier kinderen en ben verpleegkundige van beroep. Ik werk in hospice Roosdonck in Roosendaal. Ik woon samen met Ben, en met de kippen, konijnen, poezen en varkens, in een bosje bij Loon op Zand. En nu ga ik voor drie maanden wandelen van Reims naar Santiago, omdat ik eens wil ervaren hoe het is om helemaal op mezelf aangewezen te zijn. Drie maanden uit mijn fijne gewone leven stappen, gewoon omdat het nu kan en ik dit al voelde borrelen voor een lange tijd. Ik vertrek 29 maart.

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 33415

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: